vineri, 11 septembrie 2009

Poate.

Nu stiu.Poate m-am trezit nebuna.Pentru ca asa m-am nascut.Nebuna.O nebuna cu parul ondulat.Cu cat imi doresc sa inceapa scoala cu atat mi se incalcesc carliontii.Pentru ca e prima oara cand marturisesc in direct:Da.Vreau sa inceapa scoala.

Nu cred ca am motive serioase.Sau am.Poate ca imi doresc ca sa ma vad cu toti.Pentru ca imi e dor de toata orele.Chiar si de orele de istorie.Pentru ca :


1.La romana:Diriga tzipa la Tziplea.Sh e fain.Pentru ca rade toata clasa.Sau face glume.Bine.Daca te gandesti sa copii la lucrari deja iti pune 3:)).In schimb toata clasa spune ca e cea mai buna diriga din toata scoala:>.

2.La mate:Cu Solomon e distractia de pe lume:X.Plus ca ne mai lasa sa si copiem:">...Facem glume,radem,nu prea stiu de ce toti spunem ca e un calvar:-??...

3.La franceza:Tziplica!De ce scoti limba la mine?=)).Prea belea.Chiar daca nu s.a tzinut de promisiune cum ca ne scoata afara.[-(..E frumoasa si francenza:D.

4.La Engleza:Cea mai mare panarama.Mai ales cand baietzii au chef.Nu mai e ora de engleza.E ora de panramaaaaaaaaa:X.Este preferata mea si a Lorenei:)).Mai ales cand luam teme in plus:">...

5.La Fizica:Niciodata nu e rau la fizica.Mai ai ocazia si sa copii la lucrari:">...Imi place cand ma sui cu burta pe banca sh ridic mana ca sa am un plus:)).Imi place cand isi bate joc de Tziplica:)).

6.La Istorie:Nu e frumos cand ne asculta cu catalogu si nimereste mereu la mine si la Minune [-(.Bine dar cea mai dura faza a fost cu ghiozdanu lu Istratuca=)).Omg:)).Toata clasa a ras atunci.

7.La Religie:Hmm..Nu stiam ca avem ora asta:)).Ora aceasta este inexistenta pentru noi pentru ca radem,vorbim,s.a:D.E o ora frumooooasa:X.De relaxare:)).

8.La Geografie:E faina mai ales cand ne ajutam reciproc:>....Suntem buuni:X.

9.La Biologie:Cea mai tare ora din cate exista "Wai Mamiferule!":)).La biologie toti radem cu lacrimi:))

10.La desen:Ce mai panrama eeeeeeee:X.Eu cu Minune merge la banca la Ankaa>:).Saraca Anka:(.Traieste un infern la ora de desen>:).

11.La Dirigentie:Discutam ce avem chef pentru ca radem:))

Pur si simplu.Imi doresc sa inceapa scoala.Iar mi s-a incalcit un carliontz :-l..Nu cred ca numai eu imi doresc sa inceapa scoala.A fost frumos in vacanta.Dar presimt ca sa fim a VII-a B o sa fie si mai distractiv decat a fost a VI-a B.Dar deja presimt cum o sa uram scoala cand o sa inceapa primul test:...:))

Noapte Buna>:D
Si apropo:<3 toti colegii>:D<


0 comentarii: