sâmbătă, 12 septembrie 2009

Boring.

Tot ce imi doresc cel mai mult este sa stau cu chitara mea.Nu vreau sa plec la facultate.Nu vreau ca mama sa imi spuna ce sa fac.Vreau doar sa fac muzica de care sa se bucure lumea.Dar nimeni nu ma asculta.In curand voi deveni o fantoma.Pentru ca nu ma bag in seama.Fata de care imi place la liceu este indragostita de atacantul echipei.Tipic.Ca in orice film cu adolescenti.Dar in unele filme cu adolescenti adolescentele se mai indragostesc si de alti baieti.Dar eu ma aflu in cruda realitate a liceul de pe Coasta de Vest.
Nimeni nu s-ar indragosti de tipul care nu e e innebunit dupa muzica.Adica de mine.Vreau sa dispar odata cu valurile marii si sa ajung departe.Dar cu chitara mea.Am aproape 17 ani si nu mi-am facut planurile de viata.Cred ca o sa ajung un mos batran,care se leagana intr-un scaun la tara fara nepoti pentru ca nu am avut destul curaj sa am o sotie.
Gandurile imi zboara aievea.Poate as zbura si eu cu ele daca nu mi-ar fi frica de inaltime...Cred ca mama vrea sa ma dea spre adoptie.De cand a divortat de tata,nu prea mai vorbeste cu mine.Imi pune masa si atat.Sunt singur.In curand o sa ma despart si de noua mea sotie,muzica.Pentru ca nu sunt in stare sa stau cu ea toata ziua.Ce fac eu in fiecare zi este banal.Stau pe pat si ma gandesc.Poate mai trag o privire pe furis la chitara,pe care am cumparat-o din bani imprumutati.O iubesc mult,dar nu stiu sa cant la ea.Sunt dezamagit de mine.Cred ca si ea.Privirea imi cade pe tricoul meu verde pe care scrie "Sport".Nu cred ca fac sport.Singurul sport pe care il practic este tenisul.Si ala o data la 2 luni.Parca as vrea sa fac un dush dar nu avem apa calda.Doar duminica.Si e joi.Bine ca nu miros.Ma uit pe geam.Trebuie sters.Si imi vine o pofta nebuna sa sar.Dar nu pot.Parca sunt prins intr-un cub.Intr-un cub de sticla pe care nimeni nu il vede.Aceeasi rutina zilnica in fiecare zi.Nu am voie sa o schimb...

0 comentarii: